کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750195456 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317896 | نظرات: 37952
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چرا فیس‌بوک شما را مجبور به استفاده از پیام‌رسان خودش می‌کند؟

اخیرا در جلسه پرسش و پاسخی که با حضور مارک زاکربرگ مدیرعامل شرکت فیس‌بوک برگزار شد سوالات متعددی در بخش شبکه‌های اجتماعی مطرح شد، از جمله اجبار فیس‌بوک برای استفاده از مسنجر یا نرم افزار پیام رسان خودش!


Facebook_messenger_phones

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ مارک در پاسخ به این سوالات با اعلام اینکه هدف فیس‌بوک از ساخت این برنامه توجه هر چه بیشتر به قابلیت‌های پیام‌رسانی این نرم افزار است، افزود: تجربه به ما نشان می‌دهد برنامه اصلی فیس‌بوک در هنگام ارسال پیام و زمانی که با نرم‌افزار‌های مانند واتس‌اپ و iMessage مقایسه می‌شود بسیار به آنها نزدیک است! مدیر فیس‌بوک افزود: ساخت این نرم افزار به درخواست کاربرانی بود که خواهان یک نرم‌افزار جدا با قدرت پیام‌رسانی بالا در محیط فیس‌بوک بودند. نرم‌افزاری که همه بتوانند از آن در هر زمانی استفاده کنند.

او ادامه داد: ما در حال ساخت یک سرویس خوب و با سرعت هستیم. سرویسی متمرکز که با استفاده از آن همه بتوانند با سرعت بیشتری پاسخگوی پیام‌ها باشند بزرگترین مشکل ما نیز مدیریت 10 میلیارد پیامی است که هر روز از طریق سرویس پیام‌رسان فیس‌بوک جابجا می‌شوند.

مسنجر فیس‌بوک هم اکنون رایگان است اما گروه زیادی از کاربران از اینکه مجبور به دانلود این نرم‌افزار هستند ناراضی‌اند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23512 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/08/18 تعداد مشاهده: 1472
سافت گذر